lone 30.07.23
Per 30.07.23
Moses 30.07.23
Betty 12.08.23

Jyderup frikirkes mål er at være:

En kærlighedskirke - Gud elsker alle mennesker, også DIG !

En International kirke - Gud har ingen favoritter, han elsker alle nationaliteter!

En karismatisk kirke - Vi tror på at Jesus helbreder mennesker idag, og sætter mennesker fri fra det, som afholder dem fra at leve det liv som Gud har tiltænkt dem!

En evangeliserende kirke - Hver søndag forkynder vi evangeliet til frelse for enhver som vil tage imod det!

En bedende kirke - Vi tror på at Gud hører bøn, og vi samles hver torsdag til bedemøde, for at bede om det Gud lægger på vores hjerter.

En støttende og givende kirke - Vi støtter forskellige kirker og missioner, både herhjemme og i udlandet. Vi tror på at Gud elsker en glad giver!

En lokal kirke - Vi er her for lokalsamfundet, og for at bede for vores by og vores område!

En favnende kirke - Vores dør står åben for alle, uanset hvad deres baggrund er. Jesus døde for at tage dine synder med sig i graven. Du er altid velkommen i vores menighed !